Wikia

De feestjes van't KDA vinden sinds januari 2003 plaats in de Konijnenpijp - een deel van de versterkingen van Fort VI. Het KDA organiseert meestal TD's in samenwerking met andere clubs, waarbij voornamelijk WINAK een goede partner is.

Thema's Edit

De laatste jaren heeft quasi elke TD een "thema" waarbinnen de inrichting van de KP, de muziekkeuze en de drank-keuze past. Hieronder de thema's waar het KDA zich aan waagt/waagde.

Elk jaar terugkerende thema's Edit

Terugkerend wegens : groot succes elk jaar opnieuw!

  • de OpeningsTD.
Traditioneel starten KDA en WINAK (en sinds kort ook Hera) hun TD-jaar met de OpeningsTD, waarop meestal veel volk is. Eerstejaars uit de door KDA en WINAK vertegenwoordigde studierichtingen krijgen gratis toegang.
  • de KerstTD.
Deze TD (samen met WINAK en Campinaria) is de afsluiter van het eerste semester, de voorlaatste donderdag voor het kerstverlof. De Konijnenpijp wordt in kerstsfeer ingericht en uiteraard lopen er altijd wel een aantal kerstmannen rond. ASK-Stuwer organiseert de laatste jaren een Kerstfeestje in 't Kaf, voorafgaand aan deze TD.
  • de Pink Party.
Toevallig ontstaan concept in mei 2004 om samen met UFKA het tweede semester ook een afsluitende TD te geven. Het concept (dresscode = pink + assorted cocktails) was een direct succes en de Pink Party werd een jaarlijks terugkerende TD. Ondertussen al 4 succesvolle edities achter de rug.
  • de JungleTD.
Na de eindexamens (in de RUCA-feestweek) organiseert KDA traditioneel, samen met WINAK, een BBQ die gevolgd wordt door de jungleTD. Elk jaar moeten vele planten eraan geloven om de Konijnenpijp in te kleden.
  • de Schuim-TD.
Uniek in Wilrijk startte KDA anno 2012 met de eerste, jaarlijkse, Schuim-TD. Deze ging door in het Biokot.

Andere thema-TD's Edit

De afgelopen jaren organiseerde het KDA ook nog volgende TD's :

Middag TD's Edit

Sinds 2005 organiseert het KDA in zijn vernieuwde stamcafé 't Profke ook MiddagTD's op vrijdag.

Around Wikia's network

Random Wiki