Wikia

Robbe 2

Robrecht op Kerst TD 2006

Robrecht (°2 dec '88), of ook wel Robbe, werd in het UZA geboren en woont al heel zijn leven in Wilrijk.

Na afgestudeerd te zijn op Sint-Ursula Instituut Wilrijk richting Wetenschappen-Wiskunde, liet zich in zijn eerste jaar Scheikunde op de UA zowel bij KDA als Campinaria dopen, en dong bij beide clubs mee naar de titel van Schachtenkoning.

In September 2007 was Robrecht mentor tijdens de Introductieweek. Het jaar erna was hij co-organisator.

Door zijn grote engagement (zie ook: scouts) was de stap naar het KDA-Praesidium snel gezet. Hij werd Schachtentemmer, en zag tijdens het schachtenconvent (net zoals zijn voorgangers) goed af.

In Oktober 2007 doopte hij succesvol de grootste groep KDA-schachten (36), en dat onder toeziend oog van de camera van Koppen (één). Robbe werd ook door hen geïnterviewd.

(Nov 2007) Robrecht studeert momenteel scheikunde & is Schachtentemmer in het KDA-Praesidium.

KDA carrièreEdit

Andere clubsEdit

WeetjesEdit

  • Robbe is een zeer gedreven scoutsjongen, hij staat in leiding bij "den 32-48" en is in juli 2007 de Jamboree in Engeland onveilig gaan maken als lid van een Service Team.
  • Ook Robbe's zus, Katrein, liet zich bij twee clubs dopen: Biomedica & Hera
  • Robrecht zat in het KDA cheerleadteam 2007. (met nog enkele andere jongens ook)

Around Wikia's network

Random Wiki