Wikia

Malaga (16).png

Elizabeth Van Rossem (°2 mrt '86) - ook bekend als Elisabeth of kortweg Elli - woonde tot haar zevende in een kasteeltje in Peutie, voor ze naar Zemst verhuisde.

Ze studeerde Wetenschappen-Wiskunde aan Den Bim te Mechelen, alvorens de studies Burgelijk Ingenieur aan te vatten in Leuven.

Ze liet zich er dopen (bij VTK), maar vond de studies maar niks.

In 2005 kwam ze aan de UA Biochemie studeren (wat haar veel meer beviel) en ze liet zich opnieuw dopen bij KDA, waar ze de sfeer veel leuker vond dan in Leuven. Impulsief nam ze ook deel aan de Verkiezingscantus, maar moest het afleggen tegen Liene.

Ze zat een jaar op kot in de Rendierstraat en nadien op het UIA-home. Na een jaar (afwachtend) als ancien te hebben doorgebracht, kwam ze in 2007-2008 bij het KDA praesidium als Ab Actis.

(Sept '07) Elli zal derde Bachelor Biochemie aanvatten.

KDA carrière Edit

Andere clubs Edit

Trivia Edit

  • Elli's oudere broer, Adriaan zat enkele jaren in het Diefka praesidium. Hij was sportpraeses in de academiejaren 2003-2004 en 2004-2005. Tijdens het academiejaar 2008-2009 was hij cantor. Vanaf 2005 was hij ook regelmatig dj op td's in de Konijnepijp, ook af en toe op KDA-TDs.
  • Elli rijdt/reed paard (en tennist ook wel af en toe)
  • Elli zat in 2006-2007 in het KDA Cheerleadteam.
  • Elli's vader was nog praeses van een Gentse studentenclub uit het Pajottenland.

Links Edit

Around Wikia's network

Random Wiki