Wikia

Kring Der Alchemisten

Dorien Van Mulders

1.108pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Dorientuin.jpg

Dorien leest in de tuin

Dorien (6 maart '89) komt uit Edegem, waar ze afstudeerde in de richting Latijn-Wetenschappen aan OLVE.

Ze staat in leiding van de Scouts in 't Stad: den 2 (OLV College : "de Jezuïeten") , en dit bij de allerjongsten. Ook studeerde ze in juni 2007 af aan de muziekschool met grote onderscheiding. Ze speelt dwarsfluit.

Dorien kwam in 2006 biochemie studeren aan de UA en liet zich initieel dopen bij KDA omdat "ze er anders spijt van zou krijgen". Door haar enthousiasme op activiteiten en een actje dat een variant was op Blind Date, werd ze KDA schachtenkoningin in '06-'07.

Hetzelfde enthousiasme deed haar in haar tweede jaar besluiten het KDA-Praesidium te vervoegen als Mentor.

In september 2007 en 2008 was ze, samen met Robrecht en Philippe mentor op de Verkenningsdagen, wat traditioneel wel voor een aantal extra schachten zorgt.

Ze vormt sinds januari 2007 een vast koppel met Philippe.

(Sept 2009) Dorien volgt dit academiejaar een GT in 2e Bachelor Farmacie, na 2 jaar biochemie gestudeerd te hebben.

KDA carrièreEdit

WeetjesEdit

  • Dorien wordt vaak ook "Rien(tje)" genoemd.
  • Doriens vader heeft (zoals te zien was op Vrienden-en Familiecantus 2007) nog in het praesidium van Mistral gezeten, zowel aan het toenmalige UFSIA als UIA. Hij was daar gedurende een aantal jaren schachtentemmer, sport- en cultuurpraeses.
  • Dorien houdt van reizen : zo was ze al (allemaal zonder ouders) tweemaal in Perù, in Rusland, Polen, Roemenië, Hongarije, Duitsland, Frankrijk, Spanje, ... Dit dankzij haar activiteit in de scouts en orkest.
  • Ze skiet graag, zo gaat ze al jarenlang naar Les Deux Alpes (Frankrijk).
  • Dorien turnde 5 jaar en volleybalde 6 jaar, maar moest daar mee stoppen wegens knieproblemen.

Around Wikia's network

Random Wiki