Wikia

Boris Harding werd geboren op 20/03/1974.

Hij sleet zijn laatste jaren, als internist, aan het Berthoutinstituut-Klein Seminarie te Mechelen (BIM-SEM), waar hij de richting Natuurwetenschappen-Wiskunde volgde.

Gekriebeld door de scheikunde, begon hij zijn kandidatuur in de Scheikunde (RUCA) in 1994 en liet zich zoals een 'goede' student betaamt: dopen. 'Chemistry' op de schoolbanken zorgde er echter voor dat hij zijn aandacht moest verdelen over de lessen, het KDA en klasgenoot Katrien Moons (met wie hij later zou trouwen). Na 2 jaar Scheikunde koos hij echter voor de licenties Biochemie, toevallig ook de richting die Katrien verkoos. Na een struikeljaar (ook voor Katrien ;) studeerde hij af in 1999 met onderscheiding.

Geboeid door de wetenschap begon hij een doctoraat, bij de onderzoeksgroep van Christine Van Broeckhoven, met als doelstelling de genetische oorzaken te vinden voor epilepsie. IT kon hem echter verleiden om zijn doctoraat stop te zetten om vervolgens mee te kunnen werken aan het uitbouwen van de afdeling Bio-Informatica (binnen diezelfde onderzoeksgroep).

Op 25 mei 2002 trouwde hij met Katrien Moons en in 2004 werd hun eerste dochtertje Lana geboren. Ze wonen nu samen in Nijlen (Lier).

Momenteel werkt hij nog steeds voor het departement Moleculaire Genetica (de onderzoeksgroep van Christine Van Broeckhoven) en verzorgt er mee de data warehouse van de ganse groep.

KDA carrière Edit

Around Wikia's network

Random Wiki